۱۳۹۴ دی ۲۲, سه‌شنبه

آهای دنیا من آماده ام

تو اینجایی که من هستم اعتقاد بر این هست که منِ نوعی باید برای نقشی که برای خودم تو زندگی می بینم  از قبل برنامه ریزی کنم. اینکه به اون نقش می رسم یا نه مربوط می شه به برنامه ریزی من. شرایط اون چیزی رو در اختیار من می گذاره که من برای خودم تعریف کردم.
راستش یک کمی با تجربه های من جور در می آد. چند سال پیش وقتی که خواستم از نقش قربانی بیام بیرون و مشکلات دانشگاه رو فراموش کنم، وقتی در خلوت خودم ایستادم و مسئولیت تمام اشتباهاتم رو بر عهده گرفتم  و این  قبول مسئولیت رو به دنیا و کائنات فریاد زدم -بارها و بارها-  خیلی چیزها عوض شد تو زمان کوتاهی.
حالا احساس می کنم که دوباره زمانش رسیده که نقشهای جدیدی رو برای خودم تعریف کنم و برنامه ریزی. وقتش رسیده که باز هم یک قدم جلو برم.
آهای دنیا من آماده ی پیشرفتم. در حرفه ام و در تمام نقش های زندگی ام. مسئولیت زندگیم ، کارهایم و حرفهایم رو به عهده می گیرم. امور مالیم رو مدیریت می کنم و به پیش می روم. رو به مرحله ی جدید.

هیچ نظری موجود نیست: