۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

حواست بهم هست ، حواسم بهت نیست

اتفاق افتاد. در بهترین شکل ممکن و به آسونترین روش. حتی فکرم نمی کردم. دلم می خواست اما ته دلم می گفت زیادی بلند پروازانه ست آرزوم. اما تو خواستی و شدو یک بار دیگه بهم نشون دادی که اگر تو بخوای بدون هیچ زحمتی میشه.

می دونی رابطه من و تو یک چیز عجیبیه. من بیشتر از همه به تو غر می زنم. تو تمام روزهای سختی از تو بیشتر از همه طلبکارم. همه چیز رو بهت می گم . اصلن چرا راه دور بریم تو تمام روزهای سخت این چند سال هر چی دلم می خواست و نمی تونستم به بنده هات بگم به تو گفتم. هر چی بد و بیراه بود  تو دنیا ومن  بلد بودم. حتی  امسال لج کردم و برات نامه سال نو  هم ننوشتم.

یک چیزی تو دلم هست که می گه تو بهترین شنونده دنیایی. که تو صبورترین یار و همراهی. که با تو میشه از همه اسرار مگو حرف زد. که  داد زد و قهر کرد و چند روزی حال تو نپرسید. اصلن میشه همه تقصیرهای دنیا رو گردن تو انداخت و هیچ مسیولیتی رو به عهده نگرفت. اما هستی همیشه و از در همه حال. همراه و مهربان و خونسرد. بی هیچ فاصله و واکنش آنی.

خدایا باش. مثل همیشه. مهربان و آرام و یاری دهنده.  

هیچ نظری موجود نیست: